وبلاگ ليورپولي ها...

وبلاگ ليورپولي ها...

درباره وبلاگ


به وبلاگ ليورپولي ها خوش اومدين!

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 4342
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

کنی:او تاکنون فوق العاده بوده است

  کنی داگلیش پیشرفت فوق العاده استیون جرارد که تلاش می کند برای پیش درآمد لیگ برتر برابر ساندرلند حاضر شود را ستود.

                                               

به گزارش سایت رسمی هواداران لیورپول در ایران، کاپیتان پس از پیروزی 3-1 برابر منچستر یونایتد در 6 مارس برای قرمزها بازی نکرده است اما پس از عمل جراحی کشاله رانش روند بهبودی را به خوبی طی کرده است.

داگلیش گفت:"ما دوشنبه به تمرینات باز می گردیم و می خواهیم ببنیم که چه کسانی حاضر هستند. هر کاری که برای استیون جرارد انجام شده اثر مطلوبی داشته و ما آرزوی بهترین ها را برای او داریم. او سزاوار این بود که در هنگام مصدومیت ها بیشتر خوش شانس باشد. ما نمی خواهیم به او فشار بیش از حد وارد کنیم. پیشرفت او تا کنون فوق العاده بوده است."

لیورپول جردن هندرسون ستاره تیم زیر 21 ساله های انگلستان را به عنوان اولین خرید خود انتخاب کرد. قرمزها پس از این ارتباط با بازیکنان بزرگ را ادامه دادند ولی داگلیش از دادن اطلاعات خصوصی در این مورد امتناع ورزید.

او گفت:"من به نام هیچ یک از اهدافمان اشاره نمی کنم. ما نهایت سعی خود را می کنیم که بازیکنانی را به تیم بیاوریم و برخی باشگاه ها قصد دارند که آن بازیکنان را از ما بگیرند. ما قصد قمار نداریم و به آنها اعتنا نکرده و به سراغ بازیکنانی از سایر باشگاه ها می رویم. هر مربی که در تلوزیون مصاحبه می کند چنین صحبت هایی می کند و این همان راهی است که باید باشد."

رئیس همچنان نظراتش را راجع به پتانسیل استادیوم جدید گفت.

او گفت:"ما قصد داریم از راه دیگر پیروز شویم. آنها به این نتیجه رسیدند که ما به ورزشگاهی بزرگتر نیاز داریم و آن زمانی با ارزش خواهد بود که ما در زمین نتیجه بگیریم. گزینه نوستالژیک دیگر ماندن در آنفیلد و گسترش دادن آن است و گزینه دوم ساختن ورزشگاهی جدید است. از بین این دو گزینه من به خاطر تاریخچه آنفیلد طرفدار گزینه بازسازی و گسترش آنفیلد هستم.

"اگر آنها بتوانند آن را بازسازی کنند و گسترش دهند من هیچ مشکلی با ماندن ندارم. من مطمئنم که جان (هنری) و تام (ورنر) موقعیت استادیوم  را بررسی خواهند کرد و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. فکر می کنم که آنها نظر هواداران را هم در این تصمیم دخیل کنند. مطمئناً آنها به صحبت های هواداران گوش خواهند داد.

منبع



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: